Для батьків та учнів

 Шановні  батьки, учні!

Вітаю вас з добрим і світлим святом Різдва Христового!


Безпечна поведінка

Учні 3-Б проводжають 2020рік - зустрічають 2021рік! З Новим роком!!! Вітаємо!!!

Презентуємо дослідницький практикум
"Як зменшити втрати тепла в будинку"
"Мешканці водойм"
"Вода чарівниця"
День української писемності
Театралізуємо "Мандри Гліба"
Корисні копалини Рівненщини
Корисні копалини у житті людини


 МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 1146 від 16 вересня 2020 року

Про затвердження методичних
рекомендацій щодо оцінювання
результатів навчання учнів третіх і
четвертих класів Нової української школи

Для учнів третіх та четвертих класів застосовується формувальне та підсумкове (тематичне, семестрове та річне оцінювання).

Важливу роль у формувальному та підсумковому оцінюванні відіграють критерії, за якими воно здійснюється. Критерії оцінювання визначаються вчителем (із поступовим залученням до цього процесу учнів) відповідно до кожного виду роботи та виду діяльності учнів з орієнтуванням на вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей учнів початкової школи, визначених Державним стандартом початкової освіти до другого циклу навчання (3-4 класи), й очікуваних результатів, зазначених в освітній програмі закладу загальної середньої освіти (модельних навчальних програмах).

Об’єктами формувального оцінювання є як процес навчання учнів, зорієнтований на досягнення визначеного очікуваного результату, так і результат їх навчальної діяльності на певному етапі навчання.

Формувальне оцінювання здійснюється шляхом:

·         педагогічного спостереження учителя за навчальною та іншими видами діяльності учнів;

·         аналізу портфоліо учнівських робіт, попередніх навчальних досягнень учнів, результатів їхніх діагностичних робіт;

·         самооцінювання та взаємооцінювання результатів діяльності учнів;

·         оцінювання особистісного розвитку та соціалізації учнів їхніми батьками;

·         застосування прийомів отримання зворотного зв’язку щодо сприйняття та розуміння учнями навчального матеріалу.

Створили лепбук "Моя родина"

Досліджую властивості речовин
Секретне послання написане молоком і лимонним соком

Квест - урок "Пригоди з табличним множенням і діленням"

Визначаємо методи пізнання природи
Павучок із гудзиків

Дитячі роботи   "Гілочка горобини"
Групова робота "Квітка Толерантності"
Проєк
т "Відомі люди України з особливими потребами"

Виріб"Щире серце"









Композиція "Парасолька осіннього листя"
Діалог "Спогади про літо"
Вправа - крісло автора
Працюємо в парі
"Осінній віночок"


 У зв’язку з карантином надсилаю вам перелік завдань для самостійного опрацювання.
Завдання на середу (27.05.2020 р.)
Укр. мова – с.  110 ( читати текст  вправи 1 с.110); вправа 2,3 ( усно); вправа  4 (письмово).
Математика – с.141 №9 ( усно); №8, №10 ( письмово).
Завдання на вівторок (26.05.2020 р.)
Укр. мова – с.  109 ( читати  вірш вправи 3 с.109);вправа 4( усно); вправа 1,2,5 ( письмово).
Математика – с.140 №1, №2,  №3,№4,№6 ( усно)  №5,№7 

 ( письмово).
Завдання на понеділок (25.05.2020 р.)
Укр. мова – с.  107 - 108 ( читати  текст вправи 1 с.107 - 108); вправа 2,3 ( усно); вправа 4 ( письмово).
Математика – с.139 №1, №2,  №3,№4 ( усно); №5, №6, №7 
 ( письмово).
Завдання на п'ятницю (22.05.2020 р.)
Укр. мова – с.  107 - 108 ( читати  текст вправи 1 с.107 - 108).
Математика – с.138 №1, №2,№4 ( усно); №3, №5, №6 
 ( письмово).
Завдання на четвер (21.05.2020 р.)
ЯДС  опрацювати с.136 - 137 .
Укр. мова – с.  107( читати вірш  вправи 1 с.107); вправа 2 (усно); вправа  3 (письмово).
Математика – с.137 №1, №2, №5 ,№6 ( усно); №3, №4, №7 
( письмово).
Завдання на середу (20.05.2020 р.)
ЯДС  опрацювати с.134 - 135 .
Укр. мова – с.  105 - 106 ( читати текст  вправи 1 с.105 - 106); вправа 2; вправа  3 (письмово).
Математика – с.136 №8, №9, №10, №11 ( письмово).
Завдання на вівторок (19.05.2020 р.)
ЯДС Діагностична робота № 2
Прізвище, ім’я _____________________________________
Діагностична робота
Природа влітку
1. Літо-це…
а) шлях, який проходить природа від весни до осені;
б) шлях, який проходить природа  від зими до весни;
в) шлях, який проходить природа  від осені до весни;
2. Літо починає місяць…
 
а) травень
 б) червень
 в) серпень
3. Вкажи, коли настає найдовший день
а) 22 грудня
б) 22 березня
в) 22 червня
4. З’єднай лініями
Червень                        маківка літа
Липень                          спад літа
Серпень                        початок літа
5. Випиши прикмети літа
   Достигають ягоди, цвіте липа
   Повітря холодне
   Дні спекотні і задушливі
   Сонце високо над горизонтом
   Відлітають у вирій птахи
   Дні довгі, а ночі короткі
6. Випиши явища природи характерні для літа
Сніг, туман, гроза, веселка, повінь, град, роса, листопад, блискавка, грім, ожеледиця
7. Запиши  назви  п’ятьох тварин, занесених до Червоної книги України.
8. Запиши по 5 представників рослинного і тваринного світу луків.
9. Склади ланцюг живлення лісу.
…                 …                      …
Укр. мова – с.  103 - 105 ( читати текст  вправи 1 с.103 - 104); вправа  4 (письмово).
Математика – с.136 №1, №2, №3, №4,№6,№7 ( письмово).
Завдання на понеділок (18.05.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.132 - 133 (вправи 1-4 усно); вправа 4 - намалюй плакат захисту природи.
Укр. мова – с.  103 - 104 ( читати текст  вправи 1 с.103 - 104); вправа  1,2,3 ( усно); створіть комікс за сюжетом оповідання.
Математика – с.135 №7, №8, №10, №11 ( письмово).
Завдання на п'ятницю (15.05.2020 р.)
Укр. мова – Діагностична робота № 6
Діагностична робота з української мови
Робота з мовними одиницями «Речення Текст»
1. Визнач, який із поданих записів є реченням.
а) У саду розцвіла;
б) Перша квітка;
в) У саду розцвіла перша квітка.
2. Продовж визначення.
Розповідним називається речення, в якому:
         а) про щось або про когось запитується;
         б) про щось або про когось  розповідається.
3. Визнач тип речення за метою висловлювання.
        Люби свою Батьківщину
        а) розповідне;
        б) питальне;
        в) спонукальне.
4. Текст – це …
     а) зв'язані за змістом речення, розміщені в логічній послідовності;
     б) зв'язані за змістом речення, розміщені в будь - якій послідовності;
     в) не зв'язані за змістом речення, розміщені в будь - якій послідовності.
5. Прочитай текст. Визнач тип тексту.
Тюльпан – чудова весняна квітка. У неї гнучке стебельце та видовжені листки. Квітка цієї рослини складається з пяти ніжних великих пелюсток, які бувають багатьох кольорів.Тюльпан не лише крсива рослинка, а й пахуча. Її аромат приваблює своєю свіжістю та приємністю. Тому ця квітка ціниться людьми у цілому світі.
а) текст-опис;
б) текст-розповідь.
6. Постав розділові знаки в кінці кожного речення.
 1. Чому соняшник повертає голову за сонцем
 2.Який чудовий весняний ранок
 3. Андрійко  допоміг бабусі перейти дорогу
7.Зі слів кожного рядка скласти речення.
1.     Багато, у, грибів, лісі , нашому.
2.     Схилила , віти, рікою, над, верба.
3.     Книжку, Іванко, цікаву, читає.
4.     Лелеки, з, повернулися, вирію.
8. Поділити текст на речення. Запиши.
             Кошеня захотіло зловити пташку воно причаїлося на гілці біля годівнички це помітив горобець він сміливо кинувся на розбишаку кошеня впало на землю.

Математика – с.134 №1, №2, №3, №4 ( письмово); №5, №6 ( за бажанням).
Завдання на четвер (14.05.2020 р.
Укр. мова – с.  102 ( читати текст  вправи 1 с.102 - 103); вправа 2, 3 ( усно); вправа 4 (письмово) .
Математика – Діагностична робота № 2
Підсумкова діагностична робота
1. Розв’яжи задачу.
У глечик вміщується 3 л води, а в каністру — в 7 разів більше. Скільки літрів води вміщується в глечик і в каністру разом?
2. Розв’яжи приклади.
15 + 7 х 9 =                            7 х 5 - 6 х 4 =
53 - 5 х  8 =                            24 : 4 + 49 : 7 =
66 - 54 : 6 =                           40 - 5 х 3 + 12  =
( 66 - 54) : 6 =                        40 - ( 5 х 3 + 12) =
3. Знайди значення вираз  ів.
1 дм – 3 см =    
4 дм + 6 см =
1 дм 8 см : 6 =
4. Накресли квадрат зі стороною 4 см. Знайди його периметр. 
Завдання на середу (13.05.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.130 - 131 (вправи 1-4 усно);завітай на сайт Червоної книги України та досліди тваринний світ (робота в Інтернеті).
Укр. мова – с.  100 - 101 ( читати текст  вправи 1 с.100 - 101); вправа 2 ( усно); вправа 3,4 (письмово) .
Математика – с. 133 №1,  №2, №4, №5  (письмово) .
Завдання на вівторок (12.05.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.128 - 129 (вправи 1-4 усно).
Укр. мова – с.  100 ( читати текст  вправи 1 с.99); вправа 4 (письмово) .
Математика – с. 132 №1,  №2, №3,№4,№5 (усно);   №6, №7,№8 ,№9 (письмово); вивчити  правило .
Завдання на п'ятницю (08.05.2020 р.)
Укр. мова – с.  99 ( читати текст  вправи 1); вправа 2, 3 (усно); прочитати в особах діалог.
Математика – с. 131  №2, №3 (усно);  №5, №6, №7,№8  (письмово); вивчити  правило .
Діагностична робота №1 (з математики)
Діагностична робота  
1.     Розв’яжи задачу.
У магазин завезли 6 ящиків моркви, по 7 кг у кожному, і 5 ящиків помідорів по 6 кг. Скільки кілограмів овочів завезли в магазин? ( на три дії)
2.     Розв’яжи приклади.
7        ‧ 5 + 6 ‧ 3 =                      (49 + 7) : 7 =
(70 – 54) : 4 =                      36 : (24 – 15) =
3.     Накресли прямокутник  зі сторонами 6 см і 3 см. Знайди його периметр.
Завдання на четвер (07.05.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.126 - 127 (вправи 1-4 усно).
Укр. мова – с.  97-98 ( читати вірш  вправи 1); вправа 2, 3 (усно); вправа 4 ( письмово).
Математика – с. 130  №1, №2, №3, №7 (усно);  №4, №5, №8  (письмово); вивчити таблицю ділення на 9.
Завдання на середу (06.05.2020 р)
ЯДС опрацювати с.124 - 125 (вправи 1-4 усно); завітай на сайт Червоної книги України та досліди рослинний світ,що зникає (робота в Інтернеті).
Укр. мова – с.  96-97 ( читати текст  вправи 3); вправа 5 (1,3 крапки усно; 2 крапка письмово).
Діагностична робота №5
Диктант  Весна ( записати диктант за відео)
Математика – с. 129  №1, №3, №7 (усно);  №2, № 4, №5,№6  (письмово); вивчити таблицю множення 9.
Завдання на вівторок (05.05.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.122 - 123 (вправи 1-5 усно); намалюй плакат - звернення "Збережемо рослини!".


Укр. мова – с.  95-96 ( читати текст  вправи 3); вправа 1,2, 4 ( усно).

Математика – с. 128  №1, №2 ,№3 ,№5, №6 (усно);  №4, № 7 (письмово).
Завдання на понеділок (04.05.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.120 - 121 (вправи 1-5 усно).
Укр. мова – с.  93-95 ( читати текст); вправа 4 (2,3,4 крапка письмово).

Математика – с. 127  №1, №6 (усно);  №2,  №3, №4, № 5 (письмово); вивчити таблицю ділення на 8.
Завдання на четвер (30.04.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.118 - 119 (вправи 1-6 усно).
Діагностична робота №1
Природа навесні
1.     Вибери весняне явище природи.
        Сонце нижче опускається на небосхилі
        з’являються плоди
        на річках і ставках скресає крига
2.     Першими з вирію повертаються
        грак, чиж, жайворонок. шпак
       лебідь, дрізд, дика качка, журавель,
       ластівка, соловей, зозуля, стриж
3.     Продовж речення.
      Тварини і рослини, яким загрожує небезпека зникнення, занесені
         до Червоної книги.
         до Чорної книги.
         до Жовтої книги.
4.     Підпиши назви ранньоквітучих рослин.
                 
________________________                          _________________________
 5.    Познач послідовність змін, які відбуваються навесні з вербою.
        набубнявіють бруньки
        зацвітають квіти
        закінчується стан спокою
        з’являються листки  
6. Встанови послідовність.
 їжаки                               линяють
метелики                         вилазять зі своїх схованок 
білки                                прокидаються від зимової сплячки
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання?
Познач.
Мені було дуже легко.
Мені була потрібна допомога  вчителя.
Мені було дуже складно.




Укр. мова
 – с.  93-94 ( читати текст); вправа 2,3 ( усно);  вправа 4 (1 крапка письмово).
Математика – с. 126  №1,№2, №3 (усно);  №4,  №6, №7 (письмово); вивчити таблицю множення 8.
Завдання на середу (29.04.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.116 - 117 (вправи 1-5 усно).
Укр. мова – с.  91-93 ( читати текст); вправа 6 ( 1,2 крапка усно;  3,4 крапка письмово).
Діагностична робота №4
Робота з літературним твором ( прочитати текст, дати відповіді на питання письмово).
                                      Робота з літературним твором

Красиві слова і красиве діло

Серед поля стоїть маленька хатина. Її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі.
Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра.
Коли це бачать: до хатини  біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду.
І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав:
— Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе...
Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:
— Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі...
А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку й одягнув суху.
Гарні не красиві слова. Гарні — красиві діла.
                                                                                         (В.Сухомлинський)
ЗАВДАННЯ:

1. До якого жанру відноситься даний твір?
а) вірш                         
б) казка                        
в) оповідання

2. Обери правильне міркування. Головна думка твору:
а) Добре, що у лісі є хатина, де можна сховатись від дощу.
б) Людина красна не словами, а добрими ділами.
в) Потрібно соромити тих, хто не слідкує за прогнозом погоди.

3. Встановіть послідовність подій у творі.
£ Хлопці сховались в хатинці у лісі і побачили, як до хатини прибіг ще один хлопчик.
£ Третій хлопець зняв з себе суху сорочку і дав її змоклому хлопчику.
£ Одного дня троє хлопців гуляли лісом і раптом пішов дощ.
£ Двоє хлопців поспівчували тому, хто змок на дощі.

4. Поміркуй та продовж думку.
Гарні – красиві діла, а не слова. Так говорять ...



Результат
діагностичної роботи
Значні успіхи
Помітний прогрес
Результат
з допомогою
Потреба уваги
та допомоги
Самоаналіз





 Математика – с. 125  №1, №2, №3, №4 (усно); №5, №6, №7, №8 (письмово); вивчити таблицю ділення на  7.

Завдання на вівторок (28.04.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.114 - 1115 (вправи 1-4 усно).
Укр. мова – с.  91-92 ( читати текст) вправа 1,2,4,5 (усно).
Діагностична робота №3
Аудіювання  ( прослухати текст, дати відповіді на питання письмово на аркушах). У аркушах записати слово Аудіювання і назву твору Кому дістався бублик   завантажити
Математика – с. 124  №1,№2, №3 (усно), №4, №5, №6, №7 (письмово); вивчити таблицю множення 7.
Завдання на понеділок (27.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати  с. 112-113 (завдання 1-5 усно); зліпити з пластиліну лісові ягоди.
Укр. мова – с. 89-91 (читати і переказувати текст); вправи 2, 3, 4 (усно); вправа 5 (письмово на вибір).
Діагностична робота №2
Списування
Солодкий дощ
Так дитина має написати на початку аркуша діагностичної роботи.

Текст для списування: підручник з укр. мови с. 27 (текст «Солодкий дощ» списати 1 і 2 абзаци).
Математика – с. 123 №2, №3, №5 (письмово)4-95 (вправи 1-6 усно).
Діагностична робота №1
2 клас    
  Діагностична робота з української мови
Робота з мовними одиницями «Частини мови»
1В якому рядку записані слова – назви предметів?
а) сонце, пташка, сніг;
б) летить, падає, світить;
в) яскраве, білий, красива.
2.Познач рядок слів, які називають ознаки предметів.
   а) парта, дерево, солодощі;
   б) вітряний, похмурий, червоний;
   в) збирати, сушити, летіти.
3Познач рядок слів, які називають дії предметів.
   а) вікно, книжка, стіл;
   б) свіжий, холодна, весняне.
   в) читати, сидіти, бігати.
4. Добери слова протилежні за значенням
   Молодий – ….,
   день – …,
   сміється – ….
5. Зв’яжи кожну пару слів за допомогою службових слів.
Падати, земля –
Зайчик, кущ –
Пташка, гілка –

Самоаналіз: я виконав(ла) ці  завдання так:     

Смайлики" для оцінювання знань НУШ

Завдання на п'ятницю (24.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с.110-111 (вправи 1-3 усно); відшукати інформацію в Інтернеті про озера Ялпуг, Біле озеро.
Укр. мова – с. 87-89 (читати текст); вправа 2 (усно), вправа 3 (2 крапка письмово), вправа 4 (3 крапка письмово).


Математика – с. 122 №1, №2, №3, №4 (усно); №6, №7 (письмово); вивчити таблицю ділення на 6.
Завдання на четвер (23.04.2020 р.)
ЯДС опрацювати с. 108-109 (вправи 1-4 усно); розповідати про правила поведінки на воді.
Укр. мова – с. 85-87 (читати і переказувати текст;) вправи 2, 3 (усно); вправа 4 (письмово).
Математика – с. 121 №1, №2 (усно); №3 (письмово); вивчити таблицю множення 6.
Завдання на cереду (22.04.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.106-107 (вправи 1-4 усно).


Укр. мова – с. 83-85 (читати текст «Бджілка»); вправа 2 (усно), вправа 3 (3 крапка письмово), вправа 4 (2 крапка письмово).
Математика – с. 120 №2, №3 (усно), №4, №7 (письмово); вивчити правило.
Завдання на вівторок (21.04.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.104 - 105 (вправи 1-3 усно); намалювати лісову галявину.
Укр. мова – с.  83 вправа 4 (1, 4 крапки письмово; крапка 5 читати вірш).
Математика – с. 119 №2, №3, №5 (усно), №4, №7 (письмово); вивчити правило.
Завдання на п'ятницю (17.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с.102 -103 (вправи 1-3 усно); 
Укр. мова – с. 81 - 82; вправа 2, 3  (усно).
Математика – с. 118 №2, № 3 (усно); №5, №6  (письмово).
Завдання на четвер (16.04.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.100 -101 (вправи 1-4 усно);
на
Укр. мова – с. 80 - 81; вправа 5 (усно); вправа 6 (  письмово); вивчити правило.
Математика – с. 117 №3, (усно), №4, №5, №8 (письмово); вивчити правило.
Завдання на cереду (15.04.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.98-99 (вправи 1-3 усно); знайти в Інтернеті інформацію про лікарські рослини (с.99).
Укр. мова – с. 78 -80 ( читати текст); вправа 2, 3 (усно); вправа 4 ( 1,2 крапка письмово).
Математика – с. 116 №1,№ 2,№3,№4 (усно), №5, №8 (письмово); вивчити правило.
Пройти тест за посиланням join.naurok.ua код 258209
Завдання на вівторок (14.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с.96-97 (вправи 1-6 усно).
Укр. мова – с. 77 -78 ( читати вірш); вправа 2, 4(усно); вправа 3, 5 (письмово), вивчити правило.
Математика – с. 115 №1,№ 2(усно), №3,№4,№6 (письмово); №5,№7 (усно); вивчити правило.
Завдання на понеділок (13.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с.94-95 (вправи 1-6 усно).
Укр. мова – с. 76 -77 ( читати вірш); вправа 2, 4(усно); вправа 3, 5 (письмово), вивчити правило.
Математика – с. 114 №1,№ 2(усно), №4, №5,№6 (письмово); вивчити правило.
Завдання на п'ятницю (10.04.2020 р.)

ЯДС – Пройти тест за посиланням join.naurok.ua код 803072
Укр. мова – с. 75 -76 ( читати текст); вправа 4(усно); вправа 5 (письмово).
Математика – с. 113 №1,№ 2(усно), №4, №5 (письмово); вивчити таблицю ділення на 5; вивчити правило.

Образотворче мистецтво  - намалювати орнамент.


Завдання на четвер (09.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 92-93  (вправи 1-3 усно).
Укр. мова – с. 74 -75 (виразно читати вірш ); вправи 1,2, 4(усно).
Виконати завдання презентації "Речення" у зошиті (письмово).
Презентація "Речення"
 
Математика – с. 112 № 2(усно), №4, №5 (письмово),вивчити таблицю множення 5.
Завдання на середу (08.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 90 - 91 (вправи 1-3 усно).
Укр. мова – с. 73-74 (виразно читати вірш ); вправи 1,2, 4(усно); вправа 3,5 (письмово); вивчити правило.
Математика – с. 111 №1, №3(усно), №4, №5,№6 (письмово).
Пройти тест "Множення і ділення числа 4"
 посилання join.naurok.ua  код 839920
Завдання на вівторок (07.04.2020р.)
ЯДС – опрацювати с. 88 – 89 (вправи 1-6 усно)
Укр. мова – с. 71-73 (читати і переказувати текст); вправи 1-2 (усно); вправа 3 (письмово)
Математика – с. 110 №3 (усно), №4, №5, №6 (письмово); вивчити таблицю ділення на 4.
 Завдання на понеділок (06.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 86-87 (вправи 1-3 усно),скласти алгоритм "Я збираюся до школи".
Укр. мова – с. 69 - 70 (читати текст )
 вправа 3(усно), вправа 4 ( 1,2 крапка усно, 3 крапка письмово).
Математика – с. 109 №2(усно)№3, №4, №5(письмово).
Завдання на п'ятницю (03.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 86-87 ( вправи 1 - 3 усно) 
Укр. мова – с. 68-69 (читати  вірш "Писанка")
 вправи 1,2, 4 (усно), вправа 5 ( письмово).

Математика – с. 108  №1,№2,№3 ( усно) №4, №5(письмово).

Завдання на четвер (02.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 84-85 ( вправи 1 - 6 усно) 
Укр. мова – с. 65-67 (читати і переказувати оповідання  "Лесина квітка")
с.  67 вправи 2, 3 (усно), вправа 4 ( письмово).
Пройдіть тест  Тема: Речення
Посилання join.naurok.ua. код доступу458891
Математика – с. 107  вивчити таблицю множення 4(перегляньте відео), №4, №5, №6 (письмово).
Перегляньте відео
Завдання на середу (01.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 84-85 ( вправи 1 - 6 усно) 
Укр. мова – с. 64-66 (читати вірш "Христос Воскрес" та оповідання  "Лесина квітка")
с. 64-65   вправа 3 (усно), вивчити правило, вправа 4, ( 1, 2, 4 крапки - письмово, 3 крапка - усно).
Математика – с. 106 № 1, №4, №5, №8 (письмово).
Пройдіть тест з математики Тема : Множення 3, ділення на 3.
Посилання join.naurok.ua. код доступу 440419
Завдання на вівторок (31.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 82-83 (вправи 1-5 усно і вправа 6), переглянути відео з понеділка 30.03.
Пройдіть тест з Я досліджую світ. Тема: Життя тварин навесні.
Посилання join.naurok.ua.  код доступу 747679
Укр. мова – с. 62-63 (читати; назвати дійових осіб оповідання)
             вправа 2,3 (усно), вправа 4 (письмово), вивчити правило.
Математика – с. 105 №1, №2 ( усно, вивчити таблицю ділення на 3), № 5, № 6 (письмово).


Завдання на понеділок (30.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 82-83 (вправи 1-5 усно і вправа 6), переглянути відео.

Укр. мова – с. 60-62 (читати текст вправи 2)
Вправа 5 (усно), вправа 6 (1 крапка письмово),  засвоїти письмо словникових слів (черговий, співчуття), вивчити правило.


Математика – с. 104 №2(вивчити напам’ять таблицю множення 3), №3, №4, №5(письмово).

Пройдіть тест з математики Тема: Ділення  на 2
Посилання join.naurok.ua.  код доступу 971824

Пройдіть тест з математики Тема: Множення 2
Посилання join.naurok.ua.  код доступу 282898

Пройдіть тест з Я досліджую світ. Тема: Природа навесні
Посилання join.naurok.ua.  код доступу 835209


Країна мрій
Видавництво "КМ МЕДІА"
http:||student-edprofi.kmmdia.com.ua|
Код доступу для учнів  

4028084191616286 
Пройдіть тест на перевірку знань і умінь з теми "Частини мови"
1. Зайдіть за посиланням  join.naurok.ua.
2. Впишіть код доступу 999380
3. Виконайте тест.
 Бажаю успішно виконати завдання.



Завдання на п’ятницю (20.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 80-81
Укр. мова – с. 60-61 (читати в особах), вправа 3, 4 (усно)

Математика – с. 103 №1 ( усно), № 2, № 3, № 6 (письмово), вивчити правило.

Завдання на четвер (19.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 78-79


Укр. мова – с. 58-60, вправа 5 (1 крапка – усно, крапки 2, 3 – письмово), вивчити правило.
Математика – с. 102 № 3(вивчити напам’ять таблицю ділення на 2), № 4 (письмово)

Завдання на середу (18.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 76-77 (вправа 5 – зробити аплікацію «Рибка»)
Укр. мова – с. 58-59 (читати і переказувати), вправа 3, 4 (усно)
Математика – с. 101 № 4 (письмово), вивчити напам’ять таблиці вправи 3.


Завдання на вівторок (17.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 74-75 (у вправі 4 виконай  кроки, щоб спіймати 3 рибки. Тукс не має потрапити на синю клітинку.)
Укр. мова – с. 57-58 (читати в особах; назвати дійових осіб оповідання)
             вправа 5 (письмово), вивчити правила.
Математика – с. 100 №2, №5 ( усно), № 3, № 4 (письмово).

Завдання на понеділок (16.03.2020 р.)
ЯДС опрацювати с. 72-73
Укр. мова – с. 54-56 (читати і переказувати)
Вправа 4 (усно), вправа 5 (письмово), вивчити правила.
Математика – с. 99 №2 ( усно), № 4, № 5, №6, №8 (письмово).
                                          Переглянути відео


Завдання на п’ятницю (13.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 70-71
Укр. мова – с. 54-55 (прочитати увесь текст 2 рази)

Математика – с. 98 №1 ( усно),№ 4, №3, №6 (письмово).

Завдання на четвер (12.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 68-69
Укр. мова – с. 53-54, вправа 1 (читати), вправа 3 (письмово)
Математика – с. 97 №1 і №2 ( усно), №3 і № 4 (письмово).


Завдання на понеділок (17.02.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 44-45
Укр. мова – с. 39-40
             вправа 4 (3 крапка письмово)
Математика – с. 87 №2 (усно), №5, №6.
                 
Вівторок (18.02.2020 р.)
Математика – с. 88 № 3, №4
Укр. мова – с. 40-41 (виразно читати)
              вправа 4 (крапка 1 письмово)
ЯДС – опрацювати с. 46-47

Середа (19.02.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 48-49
Укр. мова – с. 41-42 (виразно читати вірші)
             вправа 5 (1 крапка письмово)

Математика – с. 89 №1-3 (усно), №4, 6 (письмово)

П’ятниця (14.02.2020 р.)
ЯДС – с. 43 (опрацювати)
Математика – с. 86 №2, 3 (усно), № 4 (письмово)                
Укр. мова – с. 38-39 (читати і переказувати)
             вправа 2, 3 (усно)

Четвер (13.02.2020 р.)

ЯДС – с. 42 (опрацювати)

Укр. мова – с. 37 – 38 (вивчити правило)

             вправа 4 (письмово)

Середа (12.02.2020 р.)

ЯДС – опрацювати тему «Хто такі видатні українці?» (с. 40-41)

Укр. мова – с. 35-36 (читати і переказувати)

             вправа 2 (усно)

Математика – с. 85 №2, 3, 4 (письмово)



Вівторок (11.02.2020 р.)
Математика – с. 83 № 3, №4 (письмово), с.84 № 2 (усно; поняття круг, коло, куля)
Укр. мова – с. 33-34 (вправа 1 – прочитати діалог, вправа 3 – опрацювати текст і  дати відповіді на запитання)
              вправа 5 (крапки 1, 2, 3 письмово)

ЯДС – опрацювати тему «Хто такі герої?» (с. 38-39)

Завдання на понеділок (10.02.2020 р.)
ЯДС – опрацювати  «Підсумуємо. Я серед людей» с. 36-37
Укр. мова – с. 32-33
             вправа 5 (1, 2 крапка письмово)
             вправа 7 (1, 2 крапка письмово)
Математика – с. 82 №2, 3 (письмово)
П’ятниця (07.02.2020 р.) 
ЯДС – с. 35 (опрацювати)
Математика – с. 81 №2, 3, 5 (письмово)
 Укр. мова – с. 31-32 (читати і переказувати)
Четвер (06.02.2020 р.) 
ЯДС – с. 34 (опрацювати)
Укр. мова – с. 29 – 30 (читати)
 вправа 4 (1, 2, 3 крапки письмово)
 вправа 5 (усно) вправа 6 (письмово)
Середа (05.02.2020 р.)
ЯДС – опрацювати тему «Які існують правила?» (с. 32-33)
Укр. мова – с. 27-29 (читати і переказувати) вправа 4 (1 крапка письмово)
Математика – с. 80 №2, 3, 4 (письмово)
Вівторок (04.02.2020 р.) 
Математика – с. 79 № 3 (усно), №4, 8 (письмово)
 Укр. мова – с. 25 – 27 вправа 1, 4 (читати)
 вправа 3 (1, 3 крапка письмово)
ЯДС – опрацювати тему «Що об’єднує людей?» (с. 30-31)
Завдання на понеділок (03.02.2020 р.)
ЯДС – опрацювати тему «Що я ціную?» (с. 28-29)
Укр. мова – с. 23-24 оповідання «Як сходить сонце» (читати)
             с. 25 опрацювати завдання 4 (2 крапка письмово),
              вправа 6 (2 крапка письмово).
Математика – с. 78 №1, 3, 6 (письмово)
 Англійська мова (завдання з 04.02 по 06.02.2020)
 







                                                                             завантажити
Підготовчі вправи до контрольної роботи з української мови "Мовна тема."Слово. Значення слова"".

 1.Як називаються слова, близькі за значенням?
 а) синоніми; 
 б) антоніми;
 в) багатозначні слова.
 2.Як називаються слова, протилежні за значенням?
 а) антоніми; 
 б) синоніми; 
 в) багатозначні слова. 
3.Познач рядок з правильною відповіддю. Які значення можуть мати слова? 
 а) пряме і переносне; 
 б) слова,що мають кілька значень;
 в) слова, протилежні за значенням; 
4.Познач рядок з правильним закінченням реченням. Одзвучними словами є 
 а) слова, які звучать і пишуться однаково; 
 б) правельне і неправильне; 
 в) просте і складне.
 5.Познач рядок зі словосполученнями, ужитими в переносному значенні.
 а) гострий зір, гостре слово; 
 б) гостра сокира, гострий спис; 
 в) гостра шабля, гострий меч. 
6.Познач рядок зі словосполученнями, ужитими в прямому значенні.
 а) м»яке серце, м»який характер; 
 б) м»який клімат, м»який дотик; 
 в) м»яка подушка, м»яка вовна. 
7.Познач словосполучення, у якому слово свіжа можна замінити синонімом чиста.
 а) свіжа газета; 
 б) свіжа новина;
 в) свіжа сорочка. 
8.Познач словосполучення, у якому слово мічний можна замінити синонімом сильний.
 а) мічний горіх; 
 б) мічний хлопець; 
 в) міцний сон. 
9.Прочитай. Випиши словосполучення, ужиті в прямому значенні.
 Золотий годинник , золоті руки, гостре слово, гострий ніж, гарячий погляд , гарячий камінь, залізна воля, залізна стріла.  
10.Прочитай. Випиши словосполучення, ужиті в переносному значенні.
 Золотий годинник , золоті руки, гостре слово, гострий ніж, гарячий погляд , гарячий камінь, залізна воля, залізна стріла. 
 11.Запиши словосполучення, замінивши виділені слова синоніми. 
 Радісна усмішка, відважний солдат, вірний товариш. 
 12. Запиши словосполучення, замінивши виділені слова антонімами.
 Свіжа булка, свіжі новини, свіжий букет. 
13. Заміни подані вислови одним словом. Запиши. 
Пекти раків, клювати носом, накивати п»ятами.
Грунт. Будова грунту


Оголошення!
 Шановні батьки та учні! 
У школі проходить виставка "Оссіння фантазія"
           






Запрошуємо до співпраці.


                         Оголошення!
Шановні батьки та учні! Відправка автобуса на екскурсію до Рівного 21 травня о 7.20, біля початкової школи.
                                    Шановні батьки!
                          Вітаю вас з травневими                                       святами та нагадую про необхідність                               контролю за поведінкою дітей під час                           свят з метою недопущення                                     травматизму. Прошу вас звернути увагу на                        правила безпеки на дорогах, під час                        відпочинку на природі. у лісі, поблизу водоймищ. Бажаю вам та вашим дітям гарних вихідних.



Завдання для підготовки до контрольної роботи з української мови

1.Мовлення буває…
А) друковане й писемне;
Б) усне й писемне;
В) усне й друковане.
2.Мовлення складається…
А) із речень;
Б) зі звуків;
В) зі складів.
3.Текст – це …
А) речення;
Б) слова;
В) зв»язані за змістом речення.
4.Текст складається із …
А) зачину,речення,слів;
Б) зачину, основної частини, кінцівки.
В) зачину,основної думки, кінцівки.
5. Визнач тип тексту.
 Написано дуже багато книг. Вони цікаві та різні.
    Їх впевнено можна назвати друзями. По-перше, їхні сторінки можуть розповісти багато цікавого, допомагають пізнавати світ, дарують нам знання. По-друге, завдяки дружбі з ними ми стаємо цікавими співрозмовниками. По-третє, вони вчать нас бути порядними, щирими, правильно жити. По-четверте, вони як справжні друзі прикладами застерігають своїх читачів від помилок. По-п’яте, світ без книги був би обмеженим і нудним, а люди самотніми. 
    Тому треба не забувати про книги, читати та берегти їх.
 А) текст- міркування;
Б) текст- опис;
В) текст- розповідь.
 6. Визнач тип тексту.
 Із малюнка на мене дивиться зайчик. Ця тваринка є невеликого розміру. Має шерсть білого кольору, значить настала зима. Шерсть коротка та густа і зігріває його від холоду. На невеличкій мордочці добре видно два вуха, що прислухаються до кожного звуку у лісі. Два маленькі ока спостережливо зауважують все, що відбувається навкруги. Позаду є хвостик. Він маленький, пухнастий та круглої форми. Задні лапи довші за передні. Це дозволяє йому швидко стрибати, рятуючись від ворогів.
     Звірятко гарне та прудке.
А) текст- міркування;
Б) текст- опис;
В) текст- розповідь.
7.Доповни речення.
Частина тексту, яка стоїть перед кінцівкою, називається…
Частина тексту, якою починається розповідь, називається…
8.Прочитай речення.Пронумеруй їх у такій послідовності, щоб утворився текст.
Добери і запиши заголовок.
0Птах зупинився поряд з дівчинкою, ніби благаючи про допомогу.
0 У  лелеки  було  перебите  крило.
0 Птах  ішов прямо до неї.
0 Марійка  збирала лікарські  рослини.
0 Марійка зрозуміла, що потрібно віднести лелеку до лікарні.
0 Раптом  вона побачила лелеку.


Завдання для підготовки до контрольної роботи з математики

1.Обчисли. До кожної рівності на множення склади по дві рівності на ділення.

5*3                                                     8*9
2. Обчисли.
7*9 -60                36: (42-36)              6*7 – 6:3
3.Знайди значення виразів, якщо с=8
7*с                              32:с
4.Виконай дії з іменованими числами.
45с + 25с    2 доби -18 год    1 год 10 хв -20 хв
5. У  першому класі 8 хлопчиків, а дівчаток – у 2 рази більше. На скільки менше хлопчиків, ніж дівчаток.

Цікаво,весело!
*Знайди якомога більше «трійок» у поданих словах
Трап, стригти, сестри, гострити, Петрик, постріл, хитрий, настрій, тривога, старт, Дмитрик, ватра, вітрина, майстри, стриже, тритон, люстра, гетри, Стрий, трикотаж, струмінь.

*Розділи чобітки
Чотирьом котикам мама Киця купила чобітки, однак за розміром вони їм не підійшли. Тоді Киця запропонувала їх півникам. Скільки півників можуть взути ці чобітки?


*Індики в черевиках
П’ятеро індиків
Бігло в черевиках.
Скільки черевиків
У п’ятьох індиків?


*Є два бідони місткістю 2л і 7л. Як, використовуючи ці бідони, набрати із річки 3л води?


*Юрко, Дмитрик, Ярослав – близнята. Вони народилися в один рік і в один день. Разом їм вісімнадцять років. Скільки років кожному?


Найцінніший скарб - здоров"я







Урок мужності - 24.03.16 поч.о 12.40


Презентація "Допомога тваринам взимку"
підготувала Дацька Анастасія


Профілактика грипу
 
Дихальна та пальчикова гімнастика

Уроки гімнастики корисно розпочинати з дихальної гімнастики, яка добре очищає дихальні органи, покращує їх роботу, розвиває уяву. Також вправи для розвитку дихання тренують різні види видихів. Наводимо деякі вправи для розвитку дихання.

Ігри з пальцями були створені для дітей дошкільного віку, але ними досить доречно користуватися у початковій школі, вони допоможуть вчителю не тільки розвивати мовлення та інтелектуальні здібності дитини, а також знімуть психічне навантаження, стануть у пригоді для створення робочого ритму впродовж дня.

Детальніше за посиланням

Як вивчити вірш

Вивчання віршів напам’ять - одне з найважливих завдань шкільних домашніх робіт з літератури. Це не тільки збагачує кругозір вашої дитини, але й тренує її пам'ять, вчить систематизовувати і запам'ятовувати інформацію.
До того ж, вивчення віршів напам'ять вважається відмінною практикою для раннього розвитку дітей. Фахівці радять приступати до занять якомога раніше, не чекаючи шкільних років.
Виявляється, вірші краще запам'ятовувати не по частинам, а повністю.
Декому достатньо три-чотири рази прочитати вірш, і вони можуть повторити його, не заглядаючи у книгу. Якщо Ви не відносите себе до людей із такими здібностями, Живчик поділиться з Вами секретами запам'ятовування
                                                      Ранкова гімнастика

1 коментар:

  1. Робота вчителя - це дуже важлива професія. Людина формується з раннього віку.

    ВідповістиВидалити