Домашні завдання



22 січня
Я досліджую світ с.20-21 читати, запам'ятати як розмножуються різні рослини, зошит с.9. Математика с.21 - 23 виконати вправи 72, 77, 78 письмово. Українська мова с.22 - 23 виконати вправу 34 письмово ( виписати прикметники та іменники, з якими вони зв'язані), вправу 36 завдання 2 також письмово.
15 січня
Математика с.13-15 опрацювати способи віднімання чисел 420 - 70, виконати вправи 47 ( 1,2 стовпчики ), 48 ( 1,2 рядок ). ЯДС с.12 - 13 читати, запам'ятати , усно скласти казку про культурну рослину завезену до України, зошит с.6 . Українська мова с.16 - 18 читати, переказувати українську народну казку " Як кіт чоботи купував" , виписати з казки 5 іменників у однині і 5 іменників у множині.

Доброго дня! Надсилаю домашнє завдання з англійської мови на 14.01.2021р. 1. Перегляньте відео "Перше заняття" та виконуйте всі вказівки. 2. Ознайомтесь з лексикою яку ми будемо вивчати протягом теми, перегляньте відео "5 юніт".

 У зв’язку з карантином надсилаю вам перелік завдань для самостійного опрацювання.
Завдання на середу (27.05.2020 р.)
Укр. мова – с.  110 ( читати текст  вправи 1 с.110); вправа 2,3 ( усно); вправа  4 (письмово).
Математика – с.141 №9 ( усно); №8, №10 ( письмово).
Завдання на вівторок (26.05.2020 р.)
Укр. мова – с.  109 ( читати  вірш вправи 3 с.109);вправа 4( усно); вправа 1,2,5 ( письмово).
Математика – с.140 №1, №2,  №3,№4,№6 ( усно)  №5,№7 
 ( письмово).
Завдання на понеділок (25.05.2020 р.)
Укр. мова – с.  107 - 108 ( читати  текст вправи 1 с.107 - 108); вправа 2,3 ( усно); вправа 4 ( письмово).
Математика – с.139 №1, №2,  №3,№4 ( усно); №5, №6, №7 
 ( письмово).
Завдання на п'ятницю (22.05.2020 р.)
Укр. мова – с.  107 - 108 ( читати  текст вправи 1 с.107 - 108).
Математика – с.138 №1, №2,№4 ( усно); №3, №5, №6 
 ( письмово).
Завдання на четвер (21.05.2020 р.)
ЯДС  опрацювати с.136 - 137 .
Укр. мова – с.  107( читати вірш  вправи 1 с.107); вправа 2 (усно); вправа  3 (письмово).
Математика – с.137 №1, №2, №5 ,№6 ( усно); №3, №4, №7
 ( письмово).
Завдання на середу (20.05.2020 р.)
ЯДС  опрацювати с.134 - 135 .
Укр. мова – с.  105 - 106 ( читати текст  вправи 1 с.105 - 106); вправа 2; вправа  3 (письмово).
Математика – с.136 №8, №9, №10, №11 ( письмово).
Завдання на вівторок (19.05.2020 р.)
ЯДС Діагностична робота № 2
Прізвище, ім’я _____________________________________
Діагностична робота
Природа влітку
1. Літо-це…
а) шлях, який проходить природа від весни до осені;
б) шлях, який проходить природа  від зими до весни;
в) шлях, який проходить природа  від осені до весни;
2. Літо починає місяць…
 
а) травень
 б) червень
 в) серпень
3. Вкажи, коли настає найдовший день
а) 22 грудня
б) 22 березня
в) 22 червня
4. З’єднай лініями
Червень                        маківка літа
Липень                          спад літа
Серпень                        початок літа
5. Випиши прикмети літа
   Достигають ягоди, цвіте липа
   Повітря холодне
   Дні спекотні і задушливі
   Сонце високо над горизонтом
   Відлітають у вирій птахи
   Дні довгі, а ночі короткі
6. Випиши явища природи характерні для літа
Сніг, туман, гроза, веселка, повінь, град, роса, листопад, блискавка, грім, ожеледиця
7. Запиши  назви  п’ятьох тварин, занесених до Червоної книги України.
8. Запиши по 5 представників рослинного і тваринного світу луків.
9. Склади ланцюг живлення лісу.
…                 …                      …
Укр. мова – с.  103 - 105 ( читати текст  вправи 1 с.103 - 104); вправа  4 (письмово).
Математика – с.136 №1, №2, №3, №4,№6,№7 ( письмово).
Завдання на понеділок (18.05.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.132 - 133 (вправи 1-4 усно); вправа 4 - намалюй плакат захисту природи.
Укр. мова – с.  103 - 104 ( читати текст  вправи 1 с.103 - 104); вправа  1,2,3 ( усно); створіть комікс за сюжетом оповідання.
Математика – с.135 №7, №8, №10, №11 ( письмово).
Завдання на п'ятницю (15.05.2020 р.)
Укр. мова – Діагностична робота № 6
Діагностична робота з української мови
Робота з мовними одиницями «Речення Текст»
1. Визнач, який із поданих записів є реченням.
а) У саду розцвіла;
б) Перша квітка;
в) У саду розцвіла перша квітка.
2. Продовж визначення.
Розповідним називається речення, в якому:
         а) про щось або про когось запитується;
         б) про щось або про когось  розповідається.
3. Визнач тип речення за метою висловлювання.
        Люби свою Батьківщину
        а) розповідне;
        б) питальне;
        в) спонукальне.
4. Текст – це …
     а) зв'язані за змістом речення, розміщені в логічній послідовності;
     б) зв'язані за змістом речення, розміщені в будь - якій послідовності;
     в) не зв'язані за змістом речення, розміщені в будь - якій послідовності.
5. Прочитай текст. Визнач тип тексту.
Тюльпан – чудова весняна квітка. У неї гнучке стебельце та видовжені листки. Квітка цієї рослини складається з пяти ніжних великих пелюсток, які бувають багатьох кольорів.Тюльпан не лише крсива рослинка, а й пахуча. Її аромат приваблює своєю свіжістю та приємністю. Тому ця квітка ціниться людьми у цілому світі.
а) текст-опис;
б) текст-розповідь.
6. Постав розділові знаки в кінці кожного речення.
 1. Чому соняшник повертає голову за сонцем
 2. Який чудовий весняний ранок
 3. Андрійко  допоміг бабусі перейти дорогу
7.Зі слів кожного рядка скласти речення.
1.     Багато, у, грибів, лісі , нашому.
2.     Схилила , віти, рікою, над, верба.
3.     Книжку, Іванко, цікаву, читає.
4.     Лелеки, з, повернулися, вирію.
8. Поділити текст на речення. Запиши.
             Кошеня захотіло зловити пташку воно причаїлося на гілці біля годівнички це помітив горобець він сміливо кинувся на розбишаку кошеня впало на землю.
Математика – с.134 №1, №2, №3, №4 ( письмово);  №5, №6
 ( за бажанням).
Завдання на четвер (14.05.2020 р.)
Укр. мова – с.  102 ( читати текст  вправи 1 с.102 - 103); вправа 2, 3 ( усно); вправа 4 (письмово) .
Математика – Діагностична робота № 2
Підсумкова діагностична робота
1. Розв’яжи задачу.
У глечик вміщується 3 л води, а в каністру — в 7 разів більше. Скільки літрів води вміщується в глечик і в каністру разом?
2. Розв’яжи приклади.
15 + 7 х 9 =                            7 х 5 - 6 х 4 =
53 - 5 х  8 =                            24 : 4 + 49 : 7 =
66 - 54 : 6 =                           40 - 5 х 3 + 12  =
( 66 - 54) : 6 =                        40 - ( 5 х 3 + 12) =
3. Знайди значення вираз  ів.
1 дм – 3 см =    
4 дм + 6 см =
1 дм 8 см : 6 =
4. Накресли квадрат зі стороною 4 см. Знайди його периметр. 
Завдання на середу (13.05.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.130 - 131 (вправи 1-4 усно);завітай на сайт Червоної книги України та досліди тваринний світ (робота в Інтернеті).
Укр. мова – с.  100 - 101 ( читати текст  вправи 1 с.100 - 101); вправа 2 ( усно); вправа 3,4 (письмово) .
Математика – с. 133 №1,  №2, №4, №5  (письмово) .
Завдання на вівторок (12.05.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.128 - 129 (вправи 1-4 усно).
Укр. мова – с.  100 ( читати текст  вправи 1 с.99); вправа 4 (письмово) .
Математика – с. 132 №1,  №2, №3,№4,№5 (усно);   №6, №7,№8 ,№9 (письмово); вивчити  правило .
Завдання на п'ятницю (08.05.2020 р.)
Укр. мова – с.  99 ( читати текст  вправи 1); вправа 2, 3 (усно); прочитати в особах діалог.
Математика – с. 131  №2, №3 (усно);  №5, №6, №7,№8  (письмово); вивчити  правило .
Діагностична робота №1 (з математики)
Діагностична робота  
1.     Розв’яжи задачу.
У магазин завезли 6 ящиків моркви, по 7 кг у кожному, і 5 ящиків помідорів по 6 кг. Скільки кілограмів овочів завезли в магазин? (на три дії)
2.     Розв’яжи приклади.
7        ‧ 5 + 6 ‧ 3 =                      (49 + 7) : 7 =
(70 – 54) : 4 =                      36 : (24 – 15) =
3.     Накресли прямокутник  зі сторонами 6 см і 3 см. Знайди його периметр.
Завдання на четвер (07.05.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.126 - 127 (вправи 1-4 усно).
Укр. мова – с.  97-98 ( читати вірш  вправи 1); вправа 2, 3 (усно); вправа 4 ( письмово).
Математика – с. 130  №1, №2, №3, №7 (усно);  №4, №5, №8  (письмово); вивчити таблицю ділення на 9.
Завдання на середу (06.05.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.124 - 125 (вправи 1-4 усно); завітай на сайт Червоної книги України та досліди рослинний світ,що зникає (робота в Інтернеті).
Укр. мова – с.  96-97 ( читати текст  вправи 3); вправа 5 (1,3 крапки усно; 2 крапка письмово).
Діагностична робота №5
Диктант  Весна ( записати диктант за відео)
Математика – с. 129  №1, №3, №7 (усно);  №2, № 4, №5,№6  (письмово); вивчити таблицю множення 9.
Завдання на вівторок (05.05.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.122 - 123 (вправи 1-5 усно); намалюй плакат - звернення "Збережемо рослини!".
Укр. мова – с.  95-96 ( читати текст  вправи 3); вправа 1,2, 4 ( усно).

Математика – с. 128  №1, №2 ,№3 ,№5, №6 (усно);  №4, № 7 (письмово).
Завдання на понеділок (04.05.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.120 - 121 (вправи 1-5 усно).
Укр. мова – с.  93-95 ( читати текст); вправа 4 (2,3,4 крапка письмово).

Математика – с. 127  №1, №6 (усно);  №2,  №3, №4, № 5 (письмово); вивчити таблицю ділення на 8.
Завдання на четвер (30.04.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.118 - 119 (вправи 1-6 усно).
Діагностична робота №1
Природа навесні
1.     Вибери весняне явище природи.
        Сонце нижче опускається на небосхилі
        з’являються плоди
        на річках і ставках скресає крига
2.     Першими з вирію повертаються
        грак, чиж, жайворонок. шпак
       лебідь, дрізд, дика качка, журавель,
       ластівка, соловей, зозуля, стриж
3.     Продовж речення.
      Тварини і рослини, яким загрожує небезпека зникнення, занесені
         до Червоної книги.
         до Чорної книги.
         до Жовтої книги.

4.     Підпиши назви ранньоквітучих рослин.
                                      
______________________                                                   ______________________
 5.    Познач послідовність змін, які відбуваються навесні з вербою.
        набубнявіють бруньки
        зацвітають квіти
        закінчується стан спокою
        з’являються листки  
6. Встанови послідовність.
 їжаки                               линяють
метелики                         вилазять зі своїх схованок 
білки                                прокидаються від зимової сплячки
         Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання?
Познач.
Мені було дуже легко.
Мені була потрібна допомога  вчителя.
Мені було дуже складно.




Укр. мова
 – с.  93-94 ( читати текст); вправа 2,3 ( усно);  вправа 4 (1 крапка письмово).
Математика – с. 126  №1,№2, №3 (усно);  №4,  №6, №7 (письмово); вивчити таблицю множення 8.
Завдання на середу (29.04.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.116 - 117 (вправи 1-5 усно).
Укр. мова – с.  91-93 ( читати текст); вправа 6 ( 1,2 крапка усно;  3,4 крапка письмово).
Діагностична робота №4
Робота з літературним твором ( прочитати текст, дати відповіді на питання письмово).
                                    Робота з літературним твором

Красиві слова і красиве діло

Серед поля стоїть маленька хатина. Її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі.
Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра.
Коли це бачать: до хатини  біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду.
І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав:
— Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе...
Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:
— Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі...
А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку й одягнув суху.
Гарні не красиві слова. Гарні — красиві діла.
                                                                                         (В.Сухомлинський)
ЗАВДАННЯ:

1. До якого жанру відноситься даний твір?
а) вірш                         
б) казка                        
в) оповідання

2. Обери правильне міркування. Головна думка твору:
а) Добре, що у лісі є хатина, де можна сховатись від дощу.
б) Людина красна не словами, а добрими ділами.
в) Потрібно соромити тих, хто не слідкує за прогнозом погоди.

3. Встановіть послідовність подій у творі.
£ Хлопці сховались в хатинці у лісі і побачили, як до хатини прибіг ще один хлопчик.
£ Третій хлопець зняв з себе суху сорочку і дав її змоклому хлопчику.
£ Одного дня троє хлопців гуляли лісом і раптом пішов дощ.
£ Двоє хлопців поспівчували тому, хто змок на дощі.

4. Поміркуй та продовж думку.
Гарні – красиві діла, а не слова. Так говорять ...


Результат
діагностичної роботи
Значні успіхи
Помітний прогрес
Результат
з допомогою
Потреба уваги
та допомоги
Самоаналіз









 Математика – с. 125  №1,№2, №3, №4 (усно); №5, №6, №7; №8 (письмово); вивчити таблицю ділення на  7.
Завдання на вівторок (28.04.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.114 - 1115 (вправи 1-4 усно).
Укр. мова – с.  91-92 ( читати текст) вправа 1,2,4,5 (усно).
Діагностична робота №3
Аудіювання  ( прослухати текст, дати відповіді на питання письмово на аркушах). У аркушах записати слово Аудіювання і назву твору Кому дістався бублик . завантажити
Математика – с. 124  №1,№2, №3 (усно), №4, №5, №6, №7 (письмово); вивчити таблицю множення 7.
Завдання на понеділок (27.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати  с. 112-113 (завдання 1-5 усно); зліпити з пластиліну лісові ягоди.
Укр. мова – с. 89-91 (читати і переказувати текст); вправи 2, 3, 4 (усно); вправа 5 (письмово на вибір).
Діагностична робота №2
Списування
Солодкий дощ
Так дитина має написати на початку аркуша діагностичної роботи.

Текст для списування: підручник з укр. мови с. 27 (текст «Солодкий дощ» списати 1 і 2 абзаци).
Математика – с. 123 №2, №3, №5 (письмово)4-95 (вправи 1-6 усно).
Діагностична робота №1
2 клас    
  Діагностична робота з української мови
Робота з мовними одиницями «Частини мови»
1. В якому рядку записані слова – назви предметів?
а) сонце, пташка, сніг;
б) летить, падає, світить;
в) яскраве, білий, красива.
2.Познач рядок слів, які називають ознаки предметів.
   а) парта, дерево, солодощі;
   б) вітряний, похмурий, червоний;
   в) збирати, сушити, летіти.
3. Познач рядок слів, які називають дії предметів.
   а) вікно, книжка, стіл;
   б) свіжий, холодна, весняне.
   в) читати, сидіти, бігати.
4. Добери слова протилежні за значенням
   Молодий – ….,
   день – …,
   сміється – ….
5. Зв’яжи кожну пару слів за допомогою службових слів.
Падати, земля –
Зайчик, кущ –
Пташка, гілка –

Самоаналіз: я виконав(ла) ці  завдання так:   

Смайлики" для оцінювання знань НУШ




Завдання на п'ятницю (24.04.2020 р.)

ЯДС – опрацювати с.110-111 (вправи 1-3 усно); відшукати інформацію в Інтернеті про озера Ялпуг, Біле озеро.


Укр. мова – с. 87-89 (читати текст); вправа 2 (усно), вправа 3 (2 крапка письмово), вправа 4 (3 крапка письмово).
Математика – с. 122 №1, №2, №3, №4 (усно); №6, №7 (письмово); вивчити таблицю ділення на 6.
Завдання на четвер (23.04.2020 р.)
ЯДС опрацювати с. 108-109 (вправи 1-4 усно); розповідати про правила поведінки на воді.
Укр. мова – с. 85-87 (читати і переказувати текст;) вправи 2, 3 (усно); вправа 4 (письмово).
Математика – с. 121 №1, №2 (усно); №3 (письмово); вивчити таблицю множення 6.
Завдання на cереду (22.04.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.106-107 (вправи 1-4 усно).
Укр. мова – с. 83-85 (читати текст «Бджілка»); вправа 2 (усно), вправа 3 (3 крапка письмово), вправа 4 (2 крапка письмово).
Математика – с. 120 №2, №3 (усно), №4, №7 (письмово); вивчити правило.
Завдання на вівторок (21.04.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.104 - 105 (вправи 1-3 усно); намалювати лісову галявину.
Укр. мова – с.  83 вправа 4 (1, 4 крапки письмово; крапка 5 читати вірш).
Математика – с. 119 №2, №3, №5 (усно), №4, №7 (письмово); вивчити правило.
Завдання на п'ятницю (17.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с.102 -103 (вправи 1-3 усно); 
Укр. мова – с. 81 - 82; вправа 2, 3  (усно).
Математика – с. 118 №2, № 3 (усно); №5, №6  (письмово).
Англійська мова
(завдання на період з 13.04 по 17.04.2020р.)
Module 7 Story time
Student's Book:
1. Вивчити слово: doughnut
Аудіозапис (прослухати)
2. Впр. 1 с. 82-83 (послухай, покажи і прочитай)
Аудіозапис (послухати до вправи)

Module 7  Smart world
Student's Book:
1. Вивчити слова: cabbage, beetroot, fruit, sour cream
Аудіозапис (послухати до слів)
2. Впр. 1 с. 84 (послухай, покажи і прочитай)
Аудіозапис (послухати до вправи)
3. Впр. 2 с. 84 (прочитай і скажи так чи ні)

WorkBook:
1. Впр. 1 с. 53 (подивись і напиши)
2. Впр. 2 с. 53 (намалюй і розкажи про свою улюблену їжу)

Завдання на період з 21.04 по 24.04.2020р.
Module 7  Smart time

Student's Book:
1. Вивчити слова: fish, soup, beans,bread, salad, chiken
Аудіозапис (прослухати до слів)

Grammar:
How much is the soup? It's $5.
How much are the beans? They're $4.

2. Впр. 1 с. 85 (подивись на меню, потім запитай і дай відповідь)

WorkBook:
1. Впр. 1 с. 54 (подивись і напиши)
Завдання на четвер (16.04.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.100 -101 (вправи 1-4 усно); 
Укр. мова – с. 80 - 81; вправа 5 (усно); вправа 6 (  письмово); вивчити правило.
Математика – с. 117 №3, (усно), №4, №5, №8 (письмово); вивчити правило.
Завдання на cереду (15.04.2020 р.)
ЯДС опрацювати с.98-99 (вправи 1-3 усно); знайти в Інтернеті інформацію про лікарські рослини (с.99).
Укр. мова – с. 78 -80 ( читати текст); вправа 2, 3(усно); вправа 4( 1,2 крапка письмово).
Математика – с. 116 №1,№ 2,№3,№4 (усно), №5, №8 (письмово); вивчити правило.
Пройти тест за посиланням join.naurok.ua код 258209
Завдання на вівторок (14.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с.96-97 (вправи 1-6 усно).

Укр. мова – с. 77 -78 ( читати вірш); вправа 2, 4(усно); вправа 3, 5 (письмово), вивчити правило.
Математика – с. 115 №1,№ 2(усно), №3,№4,№6 (письмово); №5,№7 (усно); вивчити правило.
Завдання на понеділок (13.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с.94-95 (вправи 1-6 усно).
Укр. мова – с. 76 -77 ( читати вірш); вправа 2, 4(усно); вправа 3, 5 (письмово), вивчити правило.
Математика – с. 114 №1,№ 2(усно), №4, №5,№6 (письмово); вивчити правило.
Завдання на п'ятницю (10.04.2020 р.)
ЯДС – Пройти тест за посиланням join.naurok.ua код 803072
Укр. мова – с. 75 -76 ( читати текст); вправа 4(усно); вправа 5 (письмово).
Математика – с. 113 №1,№ 2(усно), №4, №5 (письмово); вивчити таблицю ділення на 5; вивчити правило.
Образотворче мистецтво  - намалювати орнамент.

Завдання на четвер (09.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 92-93  (вправи 1-3 усно).
Укр. мова – с. 74 -75 (виразно читати вірш ); вправи 1,2, 4(усно).
Виконати завдання презентації "Речення" у зошиті (письмово).
Презентація "Речення"
 
Математика – с. 112 № 2(усно), №4, №5 (письмово), вивчити таблицю множення 5.
Завдання на середу (08.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 90 - 91 (вправи 1-3 усно).
Укр. мова – с. 73-74 (виразно читати вірш ); вправи 1,2, 4(усно); вправа 3,5 (письмово); вивчити правило.
Математика – с. 111 №1, №3(усно), №4, №5,№6 (письмово).
Пройти тест "Множення і ділення числа 4"
 посилання join.naurok.ua  код 839920
Завдання на вівторок (07.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 88-89 (вправи 1-6 усно).
Укр. мова – с. 71-73 (читати і переказувати текст ); вправи 1-2 (усно);вправа 3 (письмово).
Математика – с. 110 №3(усно), №4, №5,№6 (письмово); вивчити таблицю ділення на 4.

Завдання на понеділок (06.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 86-87 (вправи 1-3 усно),скласти алгоритм "Я збираюся до школи".
Укр. мова – с. 69 - 70 (читати текст )
 вправа 3(усно), вправа 4 ( 1,2 крапка усно, 3 крапка письмово).
Математика – с. 109 №2(усно)№3, №4, №5(письмово).
Англійська мова 
(завдання на період з 30.03 по 03.04.2020р.)
Module 7B
Student's Book:
1. Вивчити слова: chips, bananas, pasta, milk, cereal, juice, tea
Аудіозапис (прослухати до слів)
Впр. 1 с. 78 (послухай, покажи і прочитай)
Аудіозапис (послухай до вправи)

Grammar:
Do you like chips?
Yes, I do./ No, I don't.           don't = do not
I don't like chips.
Впр. 2 с. 79 (послухай і покажи)
Аудіозапис (послухай до вправи)
Впр. 3 с. 79 ( подивись і скажи)

WorkBook:
Впр. 1 с. 50 (знайди і обведи, потім напиши)
Впр. 2 с. 50 (подивись і обведи)

Завдання на період з 06.04. по 10.04.2020р. 
Module 7С
Student's Book:
1. Вивчити слова: get up, go to school, go home, go to bed
Аудіозапис (послухати до слів)
Впр.1 с. 80 (послухай, покажи і прочитай)
Аудіозапис (послухати до вправи)

Grammar:
I get up at eight o'clock.
What time do you go to bed?
At nine o'clock.

Впр. 2 с. 81 (подивись на малюнки і скажи)
Впр. 3 с. 81 (подивись, покажи, потім скажи)
Аудіозапис (послухати до вправи)
Впр. 4 с. 81 (запитай і дай відповідь)

WorkBook:
Впр. 1 с. 51 (подивись і напиши)
Впр. 2 с. 51 (напиши що ти робиш напротязі дня)

За консультацією звертайтесь за тел. 0682306731 з 09 год. по 13 год. (вчитель англійської мови Валентина Миколаївна)

Завдання на п'ятницю (03.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 86-87 ( вправи 1 - 3 усно) 
Укр. мова – с. 68-69 (читати  вірш "Писанка")
 вправи 1,2, 4 (усно), вправа 5 ( письмово).
Математика – с. 108  №1,№2,№3 ( усно) №4, №5(письмово).

Завдання на четвер (02.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 84-85 ( вправи 1 - 6 усно) 
Укр. мова – с. 65-67 (читати і переказувати оповідання  "Лесина квітка")
с.  67 вправи 2, 3 (усно), вправа 4 ( письмово).
Пройдіть тест  Тема: Речення
Посилання join.naurok.ua. код доступу458891
Математика – с. 107  вивчити таблицю множення 4(перегляньте відео), №4, №5, №6 (письмово).
Перегляньте відео

Завдання на середу (01.04.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 84-85 ( вправи 1 - 6 усно) 
Укр. мова – с. 64-66 (читати вірш "Христос Воскрес" та оповідання  "Лесина квітка")
с. 64-65   вправа 3 (усно), вивчити правило, вправа 4, ( 1, 2, 4 крапки - письмово, 3 крапка - усно).
Математика – с. 106 № 1, №4, №5, №8 (письмово).
Пройдіть тест з математики Тема : Множення 3, ділення на 3.
Посилання join.naurok.ua. код доступу 440419
Завдання на вівторок (31.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 82-83 (вправи 1-5 усно і вправа 6), переглянути відео з понеділка 30.03.
Пройдіть тест з Я досліджую світ. Тема: Життя тварин навесні.
Посилання join.naurok.ua.  код доступу 747679
Укр. мова – с. 62-63 (читати; назвати дійових осіб оповідання)
             вправа 2,3 (усно), вправа 4 (письмово), вивчити правило.
Математика – с. 105 №1, №2 ( усно, вивчити таблицю ділення на 3), № 5, № 6 (письмово).

Завдання на понеділок (30.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 82-83 (вправи 1-5 усно і вправа 6), переглянути відео.
Укр. мова – с. 60-62 (читати текст вправи 2)
Вправа 5 (усно), вправа 6 (1 крапка письмово),  засвоїти письмо словникових слів (черговий, співчуття), вивчити правило.
Математика – с. 104 №2(вивчити напам’ять таблицю множення 3), №3, №4, №5(письмово).



Пройдіть тест з математики Тема: Ділення на 2
Посилання join.naurok.ua.  код доступу 971824

Пройдіть тест з математики Тема: Множення 2
Посилання join.naurok.ua.  код доступу 282898

Пройдіть тест з Я досліджую світ. Тема: Природа навесні
Посилання join.naurok.ua.  код доступу 835209

Пройдіть тест на перевірку знань і умінь з теми "Частини мови"
1. Зайдіть за посиланням  join.naurok.ua.
2. Впишіть код доступу 999380
3. Виконайте тест.
 Бажаю успішно виконати завдання.

Завдання на п’ятницю (20.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 80-81
Укр. мова – с. 60-61 (читати в особах), вправа 3, 4 (усно)
Математика – с. 103 №1 ( усно), № 2, № 3, № 6 (письмово), вивчити правило.
Завдання на четвер (19.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 78-79


Укр. мова – с. 58-60, вправа 5 (1 крапка – усно, крапки 2, 3 – письмово), вивчити правило.
Математика – с. 102 № 3(вивчити напам’ять таблицю ділення на 2), № 4 (письмово)

Завдання на середу (18.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 76-77 (вправа 5 – зробити аплікацію «Рибка»)

Укр. мова – с. 58-59 (читати і переказувати), вправа 3, 4 (усно)
Математика – с. 101 № 4 (письмово), вивчити напам’ять таблиці вправи 3.

Завдання на вівторок (17.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 74-75 (у вправі 4 виконай  кроки, щоб спіймати 3 рибки. Тукс не має потрапити на синю клітинку.)
Укр. мова – с. 57-58 (читати в особах; назвати дійових осіб оповідання)
             вправа 5 (письмово), вивчити правила.
Математика – с. 100 №2, №5 ( усно), № 3, № 4 (письмово).

Завдання на понеділок (16.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 72-73
Укр. мова – с. 54-56 (читати і переказувати)
Вправа 4 (усно), вправа 5 (письмово), вивчити правила.
Математика – с. 99 №2 ( усно), № 4, № 5, №6, №8 (письмово).
                                                    Переглянути відео


Англійська мова
(завдання на період з 16.03 - по 20.03.2020р.)
Module 7a May favourite food
Student's Book
1) Вивчити слова: meat, cheese, rice, tomato, sandwich
Аудіозапис (прослухати до слів)
2) Виконати вправи:
  • Впр. 1 ст. 76 (пісня)
Аудіозапис (прослухати до вправи)
  • Впр. 2 ст. 77
Аудіозапис (прослухати до вправи)

WorkBook 7a:
  • Впр. 2 ст. 49 (подивись і напиши)
  • Впр. 3 ст. 49 (намалюй і напиши яка твоя улюблена їжа)
За консультацією звертайтесь за тел. 0682306731 з 09 год. по 13 год. (вчитель англійської мови Валентина Миколаївна)

Завдання на п’ятницю (13.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 70-71
Укр. мова – с. 54-55 (прочитати увесь текст 2 рази)

Математика – с. 98 №1 ( усно),№ 4, №3, №6 (письмово).

Завдання на четвер (12.03.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 68-69
Укр. мова – с. 53-54, вправа 1 (читати), вправа 3 (письмово)
Математика – с. 97 №1 і №2 ( усно), №3 і № 4 (письмово).

                 


Завдання на понеділок (17.02.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 44-45
Укр. мова – с. 39-40
             вправа 4 (3 крапка письмово)
Математика – с. 87 №2 (усно), №5, №6.
                 
Вівторок (18.02.2020 р.)
Математика – с. 88 № 3, №4
Укр. мова – с. 40-41 (виразно читати)
              вправа 4 (крапка 1 письмово)
ЯДС – опрацювати с. 46-47

Середа (19.02.2020 р.)
ЯДС – опрацювати с. 48-49
Укр. мова – с. 41-42 (виразно читати вірші)
             вправа 5 (1 крапка письмово)

Математика – с. 89 №1-3 (усно), №4, 6 (письмово)

П’ятниця (14.02.2020 р.)
ЯДС – с. 43 (опрацювати)
Математика – с. 86 №2, 3 (усно), № 4 (письмово)                
Укр. мова – с. 38-39 (читати і переказувати)
             вправа 2, 3 (усно)

Четвер (13.02.2020 р.)
ЯДС – с. 42 (опрацювати)
Укр. мова – с. 37 – 38 (вивчити правило)
             вправа 4 (письмово)
Середа (12.02.2020 р.)
ЯДС – опрацювати тему «Хто такі видатні українці?» (с. 40-41)
Укр. мова – с. 35-36 (читати і переказувати)
             вправа 2 (усно)
Математика – с. 85 №2, 3, 4 (письмово)
Вівторок (11.02.2020 р.)
Математика – с. 83 № 3, №4 (письмово), с.84 № 2 (усно; поняття круг, коло, куля)
Укр. мова – с. 33-34 (вправа 1 – прочитати діалог, вправа 3 – опрацювати текст і  дати відповіді на запитання)
              вправа 5 (крапки 1, 2, 3 письмово)

ЯДС – опрацювати тему «Хто такі герої?» (с. 38-39)
Завдання на понеділок (10.02.2020 р.)
ЯДС – опрацювати  «Підсумуємо. Я серед людей» с. 36-37
Укр. мова – с. 32-33
             вправа 5 (1, 2 крапка письмово)
             вправа 7 (1, 2 крапка письмово)

Математика – с. 82 №2, 3 (письмово)

П’ятниця (07.02.2020 р.)
ЯДС – с. 35 (опрацювати)
Математика – с. 81 №2, 3, 5 (письмово)

Укр. мова – с. 31-32 (читати і переказувати)
Четвер (06.02.2020 р.)
ЯДС – с. 34 (опрацювати)
Укр. мова – с. 29 – 30 (читати)
             вправа 4 (1, 2, 3 крапки письмово)
             вправа 5 (усно)
             вправа 6 (письмово)
Середа (05.02.2020 р.)
ЯДС – опрацювати тему «Які існують правила?» (с. 32-33)
Укр. мова – с. 27-29 (читати і переказувати)
             вправа 4 (1 крапка письмово)
Математика – с. 80 №2, 3, 4 (письмово)
Вівторок (04.02.2020 р.)
Математика – с. 79 № 3 (усно), №4, 8 (письмово)
Укр. мова – с. 25 – 27 вправа 1, 4 (читати)
                       вправа 3 (1, 3 крапка письмово)
ЯДС – опрацювати тему «Що об’єднує людей?» (с. 30-31)
Англійська мова (завдання з 04.02 по 06.02.2020)
Аудіозапис - прослухати
Завдання на понеділок (03.02.2020 р.)
ЯДС – опрацювати тему «Що я ціную?» (с. 28-29)
Укр. мова – с. 23-24 оповідання «Як сходить сонце» (читати)
             с. 25 опрацювати завдання 4 (2 крапка письмово),
              вправа 6 (2 крапка письмово).
Математика – с. 78 №1, 3, 6 (письмово)
Результат пошуку зображень за запитом "домашні завдання"


Немає коментарів:

Дописати коментар